Wednesday, April 27, 2011

H.A.R.D!

as salam semua!!
 lamenyer taa update blog.. hehehe.. 
well, hr ni kan dah last class.. next week dah final!!! OMJAYYY!! final.. tp aku? ntah pape lg.. heheh.. xpe2.. rilex2.. 

hr ni kan.. bosaaaaaaaaaaaaaaannnnnnnnnnnn gile~ so, i decide untuk mem "upgrate" kan blog ni.. ingatkan senang na edit2 nieh. tp pergh!!! gile aq dibuatnyer.. dah brape jam mengadap si PINK yg tomei ni, x menjadi2 gak.. ni je yg dpt hasilnyer.. tp oklah drpd hr tu.. heheh.. 

yg plg buat saya bengang adalah.. saya tak thu mcm mana na buat header!! tatetnyer hati!!! tp klakar kan? org len sng je buat.. tetibe aku taa pndi.. hehehe..

xpe, t saya minta org ajarkan.. hehe..

hurm.. taa besh la gune aq, saya.. nak gne MEN lah.. mcm ckp dgn family.. besh cket.. hehe..

ok, skrg men dah kene tukar bilik.. agak sedih la.. ye la, dah almost one year duk bilik tu, suddenly men kene tukar.. huhuhu.. tp xpela.. msh duk umah yg same.. itu dah cukup.. Alhamdulillah.. smlm kan, men ngan kwn2 men tukar kedudukan bilik.. drpd bilik yg sempit, jd BESAARRR!!!!! mmg besh la.. sbb dulu ruang kecik je.. skrg da besar sng la na jln2 lam bilik.. hehehe.. smlm kan, mmg penat tp besh la.. he.. mcm gotong royong.. 

na ckp pe lg ek? ntah le.. heheh.. 

klah.. bubye.. men na rehat la lak.. luv u dah-ling!

p/s: thank ncet sbb dtg sini! luv u lah ketat3!

No comments:

Post a Comment